Skip to content
mars 6, 2013 / skjevikhuset

Baby stuff

Wrote on norwegian to day, because I am a terrible english writer. Have some baby stuff on the needle and trying to fix thing at home these days!
Will try to read (listen) to Jack London’s «The call of the wild» My husband say he is an very good writer….. I dont think it is my genre, but I will try.
The sweater for my niece fits perfect, you see!
God bless

Onsdag og yarn along. Skriver på Norsk, fordi det faktisk er det eneste jeg behersker godt nok..hehe

Strikker babyklær.. Av og til er man bare i babymodus. Lue, bod, sokker osv! Herlig herlig!

Fuglemammas omslagsbody er på pinnene i kveld! Knakk min siste hw pinne nr 3, så nå har jeg bestilt karbonzpinner! Det gledes!

Ellers er ting litt utenom det vanlige om dagen, men alt har en overgang osv!

Tenkte å prøve meg på Jack London på bok fronten. Gubben skryter veldig av han. Nøyer meg med lydbok utgaven av «Når villdyret våkner». Spennende, fordi jeg tror at det definitivt ikke er min sjanger! Men la gå..

20130306-235617.jpg

Jakken til meg, fra forige innlegg, er ermene igjen på. Måtte ha noe annet å strikke på nå bare.
Mariusen er kommet frem til min skjønne gudatter oppe i nord, å den passet bra!

20130306-235839.jpg

Søt liten lue i thermal wool. Matcende sokker er på pinne ass we speak!

20130307-000914.jpg

Ønsker alle Guds rike velsignelse og en fortsatt fin uke!

Joining Ginnys Yarn along!

20130307-002753.jpg

4 kommentarer

Legg igjen en kommentar
  1. Sarah Jane / Mar 7 2013 3:54 am

    I like the hat.

  2. woolythyme / Mar 8 2013 12:02 am

    oh, my—that sweater!!!! and the hat is adorable…..I have a great-niece who would love one of those—-next july when she’s born!!! must plan ahead!

  3. Nikki Wall / Mar 20 2013 10:46 pm

    Hei, hei! Your English is better than my Norwegian! You do well to write in English 🙂 The sweater and headband for you niece is lovely and the little bonnet is adorable 🙂

    • skjevikhuset / Mar 20 2013 11:02 pm

      Thank you so much. It is very kind of you!

Legg igjen en kommentar

